Football jalkapallo­joukkueita

Football jalkapallo on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on football jalkapallo. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne football jalkapallo­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan football jalkapallo­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin football jalkapallojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 1 ja niissä on yhteensä yli 20 pelaajaa.

Jo 1 football jalkapallojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Club Latino Espanol Nimenhuuto.com

Club Español Latino Español es una nueva organización dedicada a los deportes, asi como a las actividades culturales y sociales en Helsinki. Nuestro fin es un Ayudar Obtener buenos deportistas y mejores personas, a través del orden, respeto a los valores y el disfrute del deporte, así como la identificación y comunicación con otras culturas. Nuestro Club ofrece además, muchas actividades sociales para los miembros, tales como fiestas, saunas y viajes dentro y fuera de Finlandia. Al unirse a nuestro club vas a estar llegando a un grupo de amigos, donde los dirigentes se comprometen con los socios y jugadores Tratando de hacer que todos se sientan identificados en nuestra Institución. http://www.clublatinoespanol.net Nordea 141930-722394 | FI91 1419 3000 7223 94

Football jalkapallo
Helsinki

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja